Sunday, January 20, 2013

Ανεκδοτάκια του ΦΒ


Ένας άνδρας, είχε υποψίες ότι τον απατάει η γυναίκα του. Μια μέρα λοιπόν, αποφάσισε να γυρίσει από τη δουλειά του πιο νωρίς για να την πιάσει «στα πράσα». Γυρίζει λοιπόν δυο ώρες νωρίτερα από το κανονικό. Την ίδια στιγμή, πράγματι η γυναίκα.. . του έβγαζε τα μάτια της με κάποιον άλλο τύπο. Μόλις ακούει το κλειδί στην πόρτα, η γυναίκα κοκάλωσε.
- "Αμάν, ο άντρας μου! Βγες γρήγορα στο μπαλκόνι!" Τι να κάνει και αυτός, βγαίνει. Έρχεται ο άντρας της μέσα και βλέπει τη γυναίκα του γυμνή. - "Γιατί είσαι γυμνή", της λέει. - "Για να πάρω αέρα", του απαντάει αυτή. Φυσικά δεν πείθει τον άντρα της, ο οποίος αρχίζει να ψάχνει παντού για τυχόν κρυμμένους εραστές. Ε, φτάνει και στο μπαλκόνι και βλέπει έναν τύπο γυμνό. - "Ρε, εσύ είσαι ο εραστής της γυναίκας μου", του λέει έξαλλος. - "Όχι, εγώ είμαι ο εραστής της από πάνω", του απαντάει αυτός. - "Α, αν είναι έτσι εντάξει", λέει ο άντρας της κυρίας. Και μάλιστα τον φυγαδεύει γρήγορα, δίνοντάς του και ρούχα να φορέσει. Ξαφνικά κατά τις 3 τα ξημερώματα και ενώ το ζευγάρι μας κοιμόταν, πετάγεται έντρομος μέσα στον ύπνο του ο άντρας και φωνάζει: - "Ρε γυναίκα. Σε μονοκατοικία μένουμε!"

Νεαρός αστυνομικος προς νεαρή κοπέλα:
-Εδώ απαγορεύεται να κάνετε μπάνιο
-"Γιατί δεν μου το είπατε πριν γδυθώ;"
-Αυτό δεν απαγορεύεται...

Τελικά εχουμε αστυνομία με "ανθρώπινο" πρόσωπο...


Πάνε δυο φίλοι σε ένα ξενοδοχείο στην Αγγλία. Ανοίγουν την ντουλάπα να βάλουν μέσα τα ρούχα τους και βλέπουν ένα ποντικό.
- Ρε ξέρεις πως είναι ο ποντικός στα αγγλικά για να πάρουμε τηλέφωνο στην reception να τους πούμε ότι βρήκαμε ένα;
- Όχι, εσύ;
- Ούτε εγώ!
- Εντάξει, άσε θα πάρω εγώ να εξηγηθώ!!
Παίρνει τηλέφωνο ο τύπος και λέει :
- Yes, Reception?
- Yes, how can i help you?
- Do you know Tom and Jerry?
- Yes, of course.
- Jerry is here...!!!





Οταν σε κουτσουλάει ένα περιστέρι,να δοξάζεις το θεό που δεν έδωσε φτερά στις αγελάδες!

No comments:

Post a Comment

wibiya widget