Wednesday, January 23, 2013

Γρήγορη ματιά στα έξυπνα του ΦΒ


ΝΙΚΗ ΤΣΕΛΙΚΑ (αρχισυντάκτρια ΝΕΤ)
Ένα "μπράβο" στο τμήμα μοντάζ της Λ. Συγγρού και στον προϊστάμενό του, δεν πρέπει να το τσιγκουνευτούμε, λέω......
Έδωσαν την ευκαιρία σε όλους να ακούσουν και να δουν σε εθνικό δίκτυο ολόκληρο το σκεπτικό του σ. Διαμαντόπουλου...
Η προπαγάνδα, τελικά, είναι ποοολύ σοβαρή υπόθεση για να αφήνεται στα χέρια μικροκομματικών πολιτικάντηδων!
ΝΙΚΗ ΤΣΕΛΙΚΑ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΠΡΟΣΟΧΗ : Παρακαλούμε να είστε προσεκτικοί: ορισμένοι hackers έχουν βρει κάτι καινούργιο. Παίρνουν την εικόνα του προφίλ σας και το όνομά σας και δημιουργούν ένα νέο λογαριασμό FB. Στη συνέχεια, ρωτάνε τους φίλους σας για να τους προσθέσετε. Οι φίλοι σας πιστεύουν ότι είστε εσεις, έτσι σε αποδέχονται. Από εκείνη τη στιγμή μπορούν να πουν και να δημοσιεύσουν ό, τι θέλουν με το όνομά σας.Παρακαλώ μην αποδεχθείτε ένα δεύτερο αίτημα φιλίας από μένα, έχω μόνο 1 λογαριασμο με αυτο το ονομα..Αντιγράψτε το στον τοίχο σας!!!
Αυτές οι εκλογές θα μας τρελάνουν, άκουσα μόλις τώρα τον υποψήφιο πρόεδρο κύριο Ούτοπο να λέει ότι θα καταργήσει τον θεσμό της οικογένειας, οι γυναίκες λέει θα επιλέγουν με ποιό άνδρα θα κάνουν παιδιά, θα διαλέγουν τον πιό ωραίο τον πιό δυνατό τον πιό..... ικανό !!!!!! Τις απόψεις σας ακούω !

Σας παρακαλώ πολύ όποιος φίλος μου έχει προστεθεί με ετικέτα από το προφίλ μου να μην πατήσει τον σύνδεσμο, είναι τούρκικο σπαμ... Δεν είναι από μένα
Efi Kanari
Σκέψου τι γλέντια θα κάναμε αν τα κουνούπια πίνανε λίπος αντί για αίμα.........κατοικίδια θα τα είχαμε!!

Όταν το 1937 ο Γερμανός πάστορας Martin Niemoller(Μάρτιν Νίμελερ) έγραφε ένα ποίημα όπου περιέγραφε τις συνέπειες τής «απάθειας» του για τα όσα διαδραματίζονταν στην Ναζιστική Γερμανία, αμφιβάλω εάν καταλάβαινε ότι στην ουσία περιέγραφε «Το σύνδρομο του Θεατή» και τη διαχρονικά γενικευμένη απόδοση του σε όλες τις μορφές του κοινωνικού και πολιτικού βίου .Περιέγραφε βιωματικά ο Martin Niemoller:
«Στη Γερμανία οι ναζιστές πρώτα ήρθαν για τους κομμουνιστές, και εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής Μετά ήρθαν για τους Εβραίους, και εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν Εβραίος.Μετά ήρθαν για τους συνδικαλιστές, και εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν συνδικαλιστής.Μετά ήρθαν για τους καθολικούς, εγώ ήμουν προτεστάντης και γι' αυτό δεν μίλησα.Μετά ήρθαν για μένα, αλλά τότε δεν είχε μείνει πια κανείς να μιλήσει για κανέναν».
Σήμερα παραφρασμένο θα μπορούσε να αποδοθεί για τα όσα διαδραματίζονται στην χώρα μας:«Πρώτα ήρθαν για τους stagers και εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν stager
Έπειτα ήρθαν για τους συνταξιούχους και εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν συνταξιούχος.
Κατόπιν ήρθαν για τους δημοσίους υπαλλήλους και εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν δημόσιος υπάλληλος.
Στη συνέχεια ήρθαν για τους ιδιωτικούς υπαλλήλους και πάλι εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν ιδιωτικός υπάλληλος.
Έπειτα ήρθαν για εμένα αλλά τότε πια δεν είχε απομείνει κανείς για να μιλήσει».
Αλλά το ίδιο παραφρασμένο θα μπορούσε να αποδοθεί και για τον κάθε Ευρωπαίο ...θα έρθει η σειρά πολλών...
‎"Εγώ δε μετρώ την ηθική όπως τη μετρούν μερικοί γελοίοι. Την μετρώ με την αξία του ίδιου του προσώπου, με τη δύναμη της ψυχής του, με τα δάκρυα που έχυσε..." (A. J. Cronin, "Ο Τύραννος")

KAI KATI  που το είδα στον ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΤΗ
Ιερόδουλες της Ισπανίας«Εμείς, οι πουτάνες, επισημαίνουμε ότι οι πολιτικοί δεν είναι παιδιά μας…». 

 

Σχόλιο Χειρουργού: Μπορούμε να φανταστούμε ποιο σύνθημα ενάντια στους πολιτικούς προκάλεσε την αντίδραση των ιερόδουλων στην Ισπανία…

No comments:

Post a Comment

wibiya widget