Tuesday, April 22, 2014

ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΑΝΙΑΤΗ, μια δραστήρια Μελβουρνιώτισσα υποψήφια στο Δήμο Γλυφάδας

Η Γεωργία Μανιάτη, μια πρώην Μελβουρνιώτισσα, ετοιμάζεται και έχει πολλές πιθανότητες να εκλεγει δημοτική σύμβουλος στη Γλυφάδα...Είναι υποψήφια στο συνδυασμό "Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" με επικεφαλής τον Ευρωβουλευτή  Γεώργιο Παπανικολάου,ο οποίος θεωρείται απο τα φαβορί στις εκλογές της 18ης Μαίου.  Δείτε το βιογραφικό σημείωμα της  Γεωργίας Μανιάτη και σύντομα θα σας παρουσιάσουμε βιντεοσκοπημένη συνέντευξη.Καλή επιτυχία Γεωργία .
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Μελβούρνη της Αυστραλίας από Έλληνες γονείς.
Είμαι απόφοιτη του Κολεγίου Moorabbin της Αυστραλίας και από πολύ νωρίς, απο τα 15 μου και παράλληλα με τις σπουδές μου, αποφάσισα να μπω στον εργασιακό στίβο.
Στην Ελλάδα -και συγκεκριμένα στη Γλυφάδα- ήρθα σε ηλικία 22 ετών απο την Αυστραλια και χάρη στη δυναμική μου προσωπικότητα, τις γνώσεις, τον ενθουσιασμό και την τεράστια όρεξη για δουλειά κατάφερα να αναλάβω μία πολύ υπεύθυνη θέση στο υπερμάρκετ MEGA ΑΒ Βασιλόπουλος Ελληνικού, αυτή της προϊσταμένης ορόφου στα μη τρόφιμα. Η επαγγελματική μου πορεία άλλωστε επιβεβαιώνει την όρεξή μου για σκληρή δουλειά. Εργάστηκα ως Διευθύντρια Καταστημάτων στην αλυσίδα Beauty Shop του Ομίλου εταιρειών Μαρινόπουλος, ως Διευθύντρια Καταστημάτων στην αλυσίδα Marks & Spencer του Ομίλου εταιρειών Μαρινόπουλος ως Περιφερειακή Διευθύντρια της πολυεθνικής Levi's Strauss Hellas & Κύπρου, ως Διευθύντρια Λιανικής και Χονδρικής Πώλησης για την Ελλάδα και την Κύπρο στην εταιρεία κοσμημάτων Dyrbergkern, ως Εμπορική Διευθύντρια στην εταιρεία κοσμημάτων Li-La-Lo του Ομίλου εταιρειών Βαρδινογιάννης και σήμερα εργάζομαι ως Διευθύντρια Λιανικής Πώλησης για την Ελλάδα, την Κύπρο, την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή στην Ελληνική εταιρεία ενδυμάτων Sugarfree.
Ως νέος άνθρωπος στην ηλικία, στο μυαλό και στις ιδέες αλλά και ως μητέρα ενός 17χρονου αγοριού του Στράτου, φιλοδοξώ με την πολύτιμη ευκαιρία που μου δίνει ο υποψήφιος Δήμαρχος Γλυφάδας Γιώργος Παπανικολάου να αναδείξω όσο καλύτερα μπορώ την περιοχή μου και να εργαστώ για τη βελτίωση της καθημερινότητας όλων των δημοτών. Ο τόπος μας έχει ανάγκη από φρέσκα πρόσωπα, έτοιμα να αναλάβουν δράση.

2 comments:

  1. Σε ευχαριστω Πολυ Δημητρη.Με τον Γιώργο Παπανικολάου μπροστά η Γλυφάδα θα είναι από τους πιο αξιοζήλευτους Δήμους!

    ReplyDelete
  2. Καλή επιτυχία Γεωργία

    ReplyDelete

wibiya widget