Sunday, November 12, 2017

Απόδημοι.UK: "κουβαλάμε βαριά κληρονομιά"

     
Σε  ιστοσελιδα των Ελλήνων της Μ.Βρετανίας UK  "διαβάζω το σχόλιο









του Αντώνη  Ζέρβα:

Με αφορμή το σχόλιο ενός φίλου στην ομάδα, έχω να πω το εξής: Κουβαλάμε "βαριά" κληρονομιά στις πλάτες μας και κατά την άποψή μου θα πρέπει και να την τιμήσουμε, αλλά και να γίνουμε άξιοι συνεχιστές της.
Η Αλληλεγγύη βρίσκεται στα πλαίσια του πολιτισμού τον οποίο έφτιαξαν και έδειξαν σε ολόκληρο τον κόσμο οι "πριν" από εμάς.

Ας μην ξεχνάμε πώς ξεκινήσαμε όλοι και πόση ανάγκη είχαμε από ένα χέρι βοηθείας και πρώτος εγώ.
Ήρθα στην Αγγλία έναν χρόνο πριν, χωρίς να γνωρίζω την γλώσσα, χωρίς να έχω τίποτα που θα με  έκανε να νιώθω ασφαλής και θυμάμαι πως ένιωθα όταν έψαχνα κάποιον να τον ρωτήσω απλά, βασικά πράγματα και δεν έβρισκα. Για τον λόγο αυτό, προσωπικά και όσο περνάει από το χέρι μου, θα βοηθήσω όσο και όποιον μπορώ. Έτσι θα ήθελα εγώ να είναι οι συμπατριώτες μου, χωρίς αυτό να σημαίνει πως πρέπει να το κάνει όποιος δεν συμφωνεί.
***
Και μια από τις πολλες απαντησεις
Dora  Spanoo
μπραβο σου αντωνη να βοηθας οσο μπορεις. εγω νομιζω μια μεγαλη βοηθεια απο ολους και προς ολους ειναι να σταματησουμε να μαλωνουμε, να μαθουμε να ακουμε την αντιθετη γνωμη, να σεβομαστε τις αντιθετες αποψεις και πεποιθησεις. κατι πολυ απλο αλλα και τοσο σημαντικο, να αισθανεται ο κοσμος ανετα να ζητησει μια γνωμη.
μπραβο σου αντωνη να βοηθας οσο μπορεις. εγω νομιζω μια μεγαλη βοηθεια απο ολους και προς ολους ειναι να σταματησουμε να μαλωνουμε, να μαθουμε να ακουμε την αντιθετη γνωμη, να σεβομαστε τις αντιθετες αποψεις και πεποιθησεις. κατι πολυ απλο αλλα και τοσο σημαντικο, να αισθανεται ο κοσμος ανετα να ζητησει μια γνωμη.



No comments:

Post a Comment

wibiya widget