Thursday, November 14, 2013

Τρία ανέκδοτα με πολυ γέλιο

Theano Iliades
Ο Θανάσης

Κατεβαίνουν κάτι εξωγήινοι στη Γη και ψάχνουν έναν Θανάση.
Συναντάνε τον πρώτο άνθρωπο και τον ρωτάνε:
-Σε λένε Θανάση;
-Όχι. Και χααπ, τον τρώνε
Πάνε στον δεύτερο, τα ίδια
-Σε λένε Θανάση;
-Όχι. Και χααπ, τον τρώνε.
Κάποια στιγμή αφού τους φάγαν όλους, φτάνουν στο τελευταίο σπίτι στη Γη και ρωτάνε τον άνθρωπο που βρήκαν:
-Σε λένε Θανάση;
-Ναι.
-Έλα ρε Θανάση! Φάγαμε τον κόσμο να σε βρούμε!
*****
Παππούς …στο φαρμακείο
Ένας παππούς πάει στο φαρμακείο.
-Παππούς: Άκουσα ότι πουλάτε προφυλακτικά που τραγουδούν. Θα ήθελα ένα κουτί.
-Φαρμακοποιος: Για τι ηλικία τα θέλετε; Επειδή τα τραγούδια που παίζουν είναι ανάλογα με τις ηλικίες.
Για παράδειγμα όταν είσαι 20-30 χρονων, παίζει το τραγούδι “πόσο σε θέλω”.
Για τις ηλικίες 30-40 παίζει το τραγούδι “έχω πρόβλημα μεγάλο δεν μου φτάνεις θέλω κι άλλο”.
Απο 40-50 παίζει το τραγούδι “είμαι σε καταστάση εκτάκτου ανάγκης”.
Και απο 50-60 παίζει το τραγούδι “ευτυχώς που υπάρχει ακόμα θεός”.
-Παππούς: Για πιο μεγαλες ηλικιες δεν εχει;
-Φαρμακοποιος: Όχι στις πιο μεγάλες ηλικίες τραγουδά η γυναίκα.
-Παππούς: Ναι;Και τι τραγουδά;
-Φαρμακοποιος: Τραγουδα το “ΣΗΚΩΣΕ ΤΟ ΤΟ ΤΙΜΗΜΕΝΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ”

Η κουφή σύζυγος

Πάει κάποιος στον Ωριλά και παραπονιέται ότι η γυναίκα του δεν ακούει καλά…
αλλά και αρνείται να πάει στον γιατρό.
- Δεν πειράζει λέει ο γιατρός, θα κάνουμε ένα τεστ, θα μου φέρεις τα αποτελέσματα και θα δούμε…
Θα πας, λοιπόν στο σπίτι και ξεκινώντας από τα 10 μέτρα θα μιλάς στην γυναίκα σου. Όταν ακούσει θα μετρήσεις την απόσταση και θα μου την πεις. Εντάξει?
Φεύγει ο άντρας, πάει στο σπίτι, μπαίνει μέσα και βλέπει την γυναίκα του στην κουζίνα. Υπολογίζει τα 10 μέτρα και την ρωτάει
- Αγάπη μου τι θα φάμε σήμερα?
Καμιά απάντηση από την σύζυγο. Στα 9 μέτρα τα ίδια, στα 8…7…6…3…2…1…τίποτα.
Φτάνει στο 1/2 μέτρο…..
- Αγάπη μου τι θα φάμε σήμερα?
- Γιουβαρλάκια ρε ηλίθιε, 9 φορές στο είπα!!!!



No comments:

Post a Comment

wibiya widget