Thursday, November 14, 2013

«Φωτιά» η Β’ Star Πελοπόννησος 2013, Χριστιάνα! (ΦΩΤΟ)

model-8
Τόπους καταγωγής της B’ Star Πελοπόννησος 2013, Χριστιάνας Καρνέζη, της
 21 ετών νικήτριας του δώρου του Grand Magazine στα 23α Πελοποννησιακά
καλλιστεία , ενός πλήρες Book από το εν λόγω διαδικτυακό περιοδικό και το
φωτογράφο/ιδιοκτήτη αυτού Νίκο Ζαχαρόπουλο. Βέβαια, εκτός από το «φιρ
μάνι που ελάβαμε» … που λέει και ο στιχουργός, εμείς συνομιλήσαμε μαζί
με τη Χριστιάννα, μια υπέροχη παρουσία με όλα εκείνα τα στοιχεία που
χαρακτηρίζουν ένα μοντέλο, η οποία γλυκύτατη και ευγενέστατη μας
 άνοιξε την καρδιά της και μας… φιλοξένησε στα … όνειρά της…!
model-2

-Χριστιάνα Καρνέζη …. Συγχαρητήρια καταρχήν για τη διάκρισή σου στα 23α
Πελοποννησιακά καλλιστεία όπου κέρδισες τον τίτλο της «B’ Star Πελοπόννησος
 2013». Αλλά για αυτό θα μιλήσουμε λίγο αργότερα… Πρώτα ας γνωρίσουμε
τη Χριστιάνα …
Σας ευχαριστώ πολύ! Καταρχήν (χαμογελάει) ήθελα να ευχαριστήσω θερμά
 το Grand Magazine και τον εξαίρετο φωτογράφο Νίκο Ζαχαρόπουλο για το
δώρο αυτό, από τα Πελοποννησιακά καλλιστεία, της δημιουργίας του Book
μου και της φιλοξενίας του στο διαδικτυακό περιοδικό.

model-1
Πάμε λοιπόν τώρα να σας συστηθώ ! Είμαι η Χριστιάνα Καρνέζη, είμαι
21 ετών και κατάγομαι από Κρήτη και Μάνη, δύο τόπους που αγαπώ
 και δεν μπορώ να ξεχωρίσω. Με ακολουθούν … τους ακολουθώ και
είμαι γεμάτη από τα στοιχεία τους και την μοναδικότητά τους.
Γεννήθηκα όμως και μένω στην Αθήνα με τις δύο αδελφές μου, την
Κατερίνα και την Ιωάννα, τις οποίες λατρεύω και έχουμε μια υπέροχη
 σχέση μεταξύ μας. Σπούδασα Πληροφορική και δύο ξένες γλώσσες
Αγγλικά και Γαλλικά. Αυτό τον καιρό δεν ασχολούμαι με κάτι ιδιαίτερο.
Προς το παρόν εστιάζω σε κάποια σχέδια, στόχους αν θέλεις, τους
 οποίους ευελπιστώ σύντομα να τους πραγματοποιήσω … Κάτι που
 αγαπώ πολύ και είχα την ευκαιρία να ασχοληθώ και να αναπτύξω
ερασιτεχνικά, είναι το ποδόσφαιρο. Δυστυχώς όμως, έχω λίγο καιρό
τώρα που αναγκάστηκα να διακόψω λόγω ενός σοβαρού τραυματι
σμού μου σε αγώνα. Αλλά… δεν το βάζω κάτω… που θα μου πάει…
 θα επανέλθω! (χαμογελά με πείσμα…)

Ουσιαστική και άμεση! Μας κάλυψες πλήρως! Χριστιάνα, μας μίλησες
για ποδόσφαιρο, από την άλλη … το Modeling σε έχει κερδίσει… Πως
συνδέονται αυτά μεταξύ τους ;
Από μικρή παράλληλα με το ποδόσφαιρο μου άρεσε να παρακολουθώ
 τη μόδα και όπως αυτή επηρέαζε τη ζωή μου από την άποψη ότι
παρακολουθούσα πολύ τις πασαρέλες, τα fashion show και γενικότερα
 ότι είχε σχέση με αυτή αλλά και την παρουσίασή της. Αλλά και το
 ποδόσφαιρο … ποδόσφαιρο!!! Η άθληση έχει ως αποτέλεσμα το
«χτίσιμο» ενός υγιές σώματος , πειθαρχία και διαμόρφωση χαρακτήρα
 ως μέλος μιας ομάδας. Στοιχεία που είναι απαραίτητα στο χώρο, έτσι
κάπου στο ενδιάμεσο μπαίνει και το modeling. Πολύ πιο πριν όμως, ο
 «άνθρωπός» μου, το «φιλαράκι» μου… αλλά και το περιβάλλον μου
δεν άφησε το ενδιαφέρον μου αυτό να … «πέσει κάτω» και πολύ
περισσότερο να μειωθεί…
model-5
-Αυτό σημαίνει ότι κάποιος στήριξε αλλά και υποστήριξε το ενδιαφέρον σου αυτό …
Ναι… Μιλάω για τη μητέρα μου, πρωτίστως, η οποία βλέποντας την αγάπη μου
και το έντονο ενδιαφέρον μου για όλο αυτό με στήριξε από την πρώτη στιγμή.
Σίγουρη πλέον ότι με αυτό ήθελα να ασχοληθώ ξεκίνησα… Δίπλα μου πάντα
 εκείνη, ήταν τα πρώτα μου φτερά στο χώρο αυτό… Βέβαια ως ένα χρονικό
σημείο, διότι την έχασα πριν λίγα χρόνια … και τη σκυτάλη πήραν οι αδελφές
 μου πια… με το ίδιο ενδιαφέρον για εμένα και υποστήριξη…(εδώ για
δευτερόλεπτα η συγκίνηση είναι εμφανής στο πρόσωπο της…)
σελίδα περιοδικού
- Είναι σημαντικό οι γονείς να στηρίζουν και να συμβάλλουν στην πραγματοποίηση
των ενδιαφερόντων και στόχων των παιδιών τους. Πως έφτασες λοιπόν ως τα
Πελοποννησιακά καλλιστεία, πως αισθάνεσαι για την διάκριση σου ως B’ Star
Πελοπόννησος 2013 και πως το βίωσες όλο αυτό από την προετοιμασία έως
και τον τελικό?
Όπως σας είπα η μητέρα μου ήταν το στήριγμα μου… Η αγάπη και η πίστη τ
ης σε εμένα για αυτό που ήθελα να ακολουθήσω είναι η δύναμη μου, με αυτά
πορεύομαι αλλά και με την εμπιστοσύνη και τη στήριξη στη συνέχεια από την
 Κατερίνα και την Ιωάννα, τις αγαπημένες μου αδελφές τις οποίες ευχαριστώ
από καρδιάς… Ώσπου έφτασα να δηλώσω συμμετοχή στα Πελοποννησιακά
καλλιστεία , προκρίθηκα στους ημιτελικούς και … να’μαι! Αισθάνομαι
περήφανη, γεμάτη και σίγουρη γιατί μια τέτοια διάκριση η οποία ήρθε
και επιβεβαίωσε την πιστή της μητέρας μου σε εμένα … των αδελφών
 μου, τις αγωνίες και τα όνειρα τα δικά μου…
model-3
Η όλη διαδικασία από την προετοιμασία έως τον τελικό ήταν μια φοβερή εμπειρία.
 Είχε κούραση και αγωνία για το αποτέλεσμα, είχε διασκέδαση και υπέροχες
στιγμές , είχε όλα εκείνα τα στοιχεία μιας διοργάνωσης που ακολουθεί την
πορεία του καλύτερου δυνατού αποτελέσματος. Τόσο ο διοργανωτής κος.
 Παπαπαναγιώτου όσο και οι συνεργάτες του, μας επιβεβαίωσαν με μια
άκρως επιτυχημένη βραδιά τελικού.
model-6
-Συγχαρητήρια και πάλι Χριστιάνα! Σε τι πιστεύεις θα σε βοηθήσει η διάκριση σου
αυτή, τα μελλοντικά σου σχέδια και τι θα συμβούλευες τις κοπέλες που θα ήθελαν
να μπουν στο χώρο του modeling…
Σας ευχαριστώ! Σίγουρα μια τέτοια διάκριση δίνει ευκαιρίες όταν ξέρεις και είσαι
ικανός να σταθείς στο ύψος του τίτλου και των προτάσεων/ευκαιριών που σου
παρουσιάζονται. Μια εξ αυτών είναι η συμμετοχή μου σε ένα διεθνή διαγωνισμό
 ομορφιάς το Μάιο όπου θέλω να παρευρεθώ επάξια του τίτλου μου ως B’ Star
Πελοπόννησος 2013, των ανθρώπων που με εμπιστεύτηκαν και να ανοίξω τα
φτερά μου… (χαμογελάει). Τα μελλοντικά μου σχέδια… ή πες το όνειρο μου,
είναι κερδίσω μια καταξιωμένη θέση στον χώρο του θεάματος και της ομορφιάς
 κάτι που θέλει πολύ δουλειά και είμαι αποφασισμένη να το κάνω! Για αυτό στο
 χώρο της μόδας και γενικότερα του modeling θεωρώ πως ένα μοντέλο πρέπει
να το χαρακτηρίζει η συνέπεια και η αυθεντικότητα πάνω απ όλα. Αυτά τα στοιχεία
 είναι απαραίτητα για μια εξέλιξη τέτοια στο χώρο που να έχει διάρκεια.
Επαγγελματισμό θα το έλεγα και αυτό συμβουλεύω στις νέες κοπέλες να ακολουθούν.
model-7
-Εξαιρετικά Χριστιάνα! Για να ξεφύγουμε λίγο όμως… Είσαι μια νέα , δροσερή
 και sexy παρουσία που δεν περνάει διόλου απαρατήρητη! Παρουσίασέ μας τη
 Χριστιάνα εκ των έσω… αλλά και στο χρόνο που διαθέτει για τον εαυτό της.
model-4
(χαμογελάει…) Η Χριστιάννα είναι μια ευαίσθητη αλλά και ταυτόχρονα σκλήρη
 προσωπικότητα… Τι θέλω να πω με αυτό; Είπαμε… καταγωγή Κρήτη και Μάνη!
 Μας διακρίνει πάνω απ όλα η ειλικρίνεια και η ευθύτητα. Κάτι που βέβαια πολλές
 φορές δεν μας βγαίνει σε καλό, διότι σήμερα το να λες τα πράγματα με το όνομά
 τους δεν είναι κάτι που αρέσει. Επιζητώντας το δίκαιο και το σωστό , είμαι καλή
με τους καλούς και αντίστοιχα όπως μου συμπέριφέρονται οι «κακοί» …
ανταποδίδω κι εγώ… Απλά πράγματα! (χαμογελάει)
Τώρα, στον ελευθερο χρόνο μου, ακούω μουσική, διασκεδάζω με τις φίλες
μου και τις παρέες μου και βέβαια παρακαλουθώ εννοείται ποδοσφαιρο!!!
(γελάμε και οι δυο μαζι)
model-8
-Χριστιάννα μου, είσαι ένα υπέροχο παιδί και ταυτόχρονα μια πολλά υποσχόμενη
 θηλυκή παρουσία στο χώρο του modeling. Σου ευχόμαστε ακόμα μια φορά
συγχαρητήρια για τον τίτλο σου «B’ Star Πελοπόννησος 2013» και σου ευχόμαστε
από καρδιάς τα καλύτερα όπου και όπως εσύ επιθυμείς. Θα ήθελα να κλείσουμε
 αυτή την όμορφη παρεϊστικη κουβεντούλα με κάτι που θα ήθελες εσύ να πεις…
Λένε τα καλύτερα τα αφήνεις για το τέλος… (χαμογελάει) έτσι κι εγώ θα ήθελα να
ευχαριστήσω θερμά τον διοργανωτή των 23ων Πελοποννησιακών κο. Τάκη
Παπαπαναγιώτου για την ευκαιρία συμμετοχής μου στα καλλιστεία και την
 κριτική επιτροπή που διέκρινε σε εμένα αυτό το κάτι που μπορεί να ανταπεξέλθει
επάξια στον τίτλο που μου έδωσαν. Να ευχαριστήσω επίσης τους ανθρώπους που
 με πίστεψαν και με στήριξαν και έφτασα ως εδώ αλλά και τον καταξιωμένο
φωτογράφο Νίκο Ζαχαρόπουλο για το υπέροχο δώρο της φωτογράφισης για
το Grand Magazine, μέσα από τα Πελοποννησιακά καλλιστεία. Όλοι τους με
τον τρόπο τους συμβάλλουν στο να ανεβαίνω ένα ένα τα σκαλοπάτια της
σκάλας του ονείρου μου….
Χριστιάνα Καρνέζη! B’ Star Πελοπόννησος 2013! Σε ευχαριστούμε πολύ!
Photographer: Nick Zacharopoulos
πηγή: grandmagazine.gr kai paraskhnio.gr
Δημοσιεύθηκε στις 

2 comments:

  1. Omorfi,sexy,eugeniki,panta me kalo xaraktira kai omorfi diathesi.
    Liges ginekes iparxoun kai spania na tis tis vris.

    ReplyDelete
  2. Ναι τετοια βλεπουμε και δεν θελουμε να φυγουμε!!

    ReplyDelete

wibiya widget