Tuesday, November 12, 2013

Όσο υπάρχουν Παπαδάκηδες...Ραχήλες κ.α. ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΚΙ ΆΛΛΑ.


Η βουλευτής των ΑΝ.ΕΛ. ρίχνει λάδι στην ... κόντρα με τον υπουργό Υγείας και επιτείθεται εναντίον του με νέους, απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς

¨οπως γράφει το "Πρωτο Θέμα" όχι μόνο δεν μετάνιωσε για το «Άκου φασιστάκο», αλλά τράβηξε ακόμα περισσότερο το σκοινί της αντιπαράθεσης η κυρία Ραχήλ Μακρή αποκαλώντας τον υπουργό Υγείας «ανθρωπάκο» και «γελοίο». 

Όπως μάλιστα διευκρίνισε στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1 το «Άκου φασιστάκο» είναι μια παράφραση από τον τίτλο του βιβλίου «Άκου ανθρωπάκο» του Αυστριακού ψυχαναλυτή Βίλχελμ Ράιχ που όπως τόνισε η κυρία Μακρή ήταν και μαθητής του Φρόϊντ και είχε φυλακιστεί για τις ιδέες του. 

«Δεν μετάνιωσα καθόλου για τον χαρακτηρισμό, το εννοώ, ήταν η απάντηση μου σε έναν άνθρωπο που είναι γελοίος και ανθρωπάκι» είπε χαρακτηριστικά για τον Άδωνι Γεωργιάδη και προσέθεσε ότι είναι μια «φασιστοειδής προσωπικότητα». 

Στην ίδια εκπομπή έγινε και χαμός μεταξύ της κ. Μακρή και του βουλευτή της ΝΔ, Ιορδάνη Τζαμτζή, όταν ο τελευταίος αναφερόμενος στην πολιτική της ΝΔ είπε: «Εμείς την υλοποιούμε την πρότασή μας, αν δεν σας αρέσει... ξύδι».
Και στη συνέχεια διαβάστε τι ακολούθησε:
Μακρή: Εμένα αν μου αρέσει;... Ρωτήστε τον ελληνικό λαό αν τολμάτε να πάτε στην περιφέρειά σας, να κάνετε μια βόλτα στη λαϊκή αγορά και μετά ελάτε να μου πείτε εμένα ξύδι...
Με τη Τζάγκουαρ κυκλοφορείτε όταν πεινάει ο κόσμος που σας ψηφίζει. Με τη Τζάγκουαρ και τα σπίτια που έχετε φτιάξει και δεν έχετε ούτε ένα ένσημο στη ζωή σας. Μόνο από κουμπαριές γίνατε αυτό που γίνατε. Απ' τις κουμπαριές με τον κ. Μεϊμαράκη. Πάρτε λοιπόν τη Τζάγκουαρ και κάντε καμιά βόλτα και αφήστε τους υπόλοιπους.
- Τζάγκουαρ δεν έχω κυρά μου εγώ...

Δείτε το απόσπασμα για τον Αδωνι Γεωργιάδη από την εκπομή του ΑΝΤ1 

1 comment:

  1. Η Κυρία Μακρή να προσέχει τι λέει πριν ανοίξει το στόμα της .Γίνεται τελείως γέλια και αναξιόπιστη με τους χαρακτηρισμούς προς άλλους πολιτικούς .Ο κόσμος σας έχει σηχαθεί .Πως θα εμπιστευτεί ο Έλληνας πολιτικούς σαν εσάς ;

    ReplyDelete

wibiya widget