Wednesday, November 6, 2013

Ο «πρώτος κύκλος» στην ιστορία των 6 κύκλων της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ έκλεισε. Η υπόθεση όμως δεν τελείωσε.

 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ -ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟY ΤΗΣ Ο.Σ.Π.Α ΚΛΕΑΝΘΗ  ΤΡΑΤΡΑ

 Τον Οκτώβριο του 2013 έκλεισαν πέντε χρόνια από την ημέρα που η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας ψήφισε τον πρώτο Νόμο για να ξεκινήσει το ξεπούλημα της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ. Σ’ αυτή την τραγωδία τα είχαμε όλα: Αποδιοπομπαίους τράγους, από μηχανής Θεούς , και βέβαια τον Ελληνικό Λαό « να πληρώνει το μάρμαρο». 

Αυτά τα πέντε χρόνια είδαμε ότι η ιδιωτική πρωτοβουλία δεν είναι το φάρμακο «δια πάσα νόσο και πάσα μαλακία». Ο ιδιώτης δεν κατάφερε να κρατήσει ούτε καν  τον κύκλο εργασιών της Ο.Α, που ήταν ένα δις διακόσια εκατομμύρια το χρόνο, δεν κατάφερε να σώσει ούτε τις θέσεις εργασίας, ούτε να διατηρήσει καλύτερες τιμές στα αεροπορικά εισιτήρια, ούτε να παρέχει καλύτερες υπηρεσίες από τον Εθνικό Αερομεταφορέα.

 Πριν πέντε χρόνια οι εργαζόμενοι της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ έλεγαν ότι η ελληνική αγορά δεν χωρά  πέραν της μίας  μεγάλης αεροπορικής εταιρίας, που θα μπορεί να εξυπηρετεί τις ανάγκες του Ελληνικού Λαού, τον Τουρισμό και τον Απόδημο Ελληνισμό.  Το αποδείκνυαν αυτό με τις μελέτες του Καθηγητή Ι. ΛΑΪΝΟΥ και με τα πραγματικά οικονομικά στοιχεία της Εταιρίας και της αγοράς.

Το ίδιο διάστημα κάποιοι  ανταγωνιστές και πράκτορες μίλαγαν για κρατικό μονοπώλιο και έτρεχαν στην Ευρωπαϊκή Ένωση να εκλιπαρούν για την άμεση ιδιωτικοποίηση της Ο.Α.

Παρά ταύτα, εμείς δεν κατηγορούμε τους συγκεκριμένους, ούτε τα Μ.Μ.Ε, για το πάθος και το ύφος και για την ψεύτικη αλήθεια που προωθούσαν.

 Η Κυβέρνηση και ειδικά ο τότε Υπουργός Μεταφορών, που ηγήθηκε του ξεπουλήματος της Ο.Α, δεν υπερασπίστηκε την περιουσία του Ελληνικού Λαού και σήμερα αυτό μπορούμε να το λέμε και να το γράφουμε :

Γιατί, ένα χρόνο μετά το κλείσιμο της Ο.Α, το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο την αθώωσε εν μέρει.

Γιατί, όπως φαίνεται και από την ενημέρωση του Πρεσβευτή των Η.Π.Α στην Αθήνα, το κλείσιμο της Ο.Α  ήταν μεθοδευμένο.

Γιατί, ο Απόδημος* Ελληνισμός τώρα πια εξυπηρετείται μέσω Τουρκίας, Γερμανίας και Εμιράτων.

Γιατί, το μεγαλύτερο Υπόστεγο Συντήρησης Αεροσκαφών στην Ανατολική Μεσόγειο τώρα πια είναι «περιστερώνας».

Γιατί, ο μέσος ναύλος εσωτερικού το 2009 ήταν 50 ευρώ και το 2013 είναι 68 ευρώ.

Γιατί, οι εργασιακές σχέσεις στις Αερομεταφορές και στις υπηρεσίες εξυπηρέτησης αεροδρομίου είναι συνθήκες γαλέρας.

Γιατί, οι καθημερινές απολύσεις και η απλήρωτη εργασία είναι πλέον, ρουτίνα.

Γιατί, οι απολυμένοι της Ο.Α ,τρία χρόνια μετά την βίαιη απομάκρυνσή τους από την εργασία τους, δεν έχουν πάρει ακόμα τη νόμιμη αποζημίωσή τους.

Γιατί, οι μεταφερόμενοι υπάλληλοι  της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ διώκονται και μπαίνουν σε διαθεσιμότητα με μόνη αιτιολογία ότι ήταν υπάλληλοι της πρώην Ο.Α, λες και έχουν κάνει το προπατορικό αμάρτημα.

Γιατί, οι συντάξεις των πρώην εργαζομένων της Ο.Α κόβονται φωτογραφικά και εκδικητικά .

Όπως διαπιστώνετε από τα παραπάνω, σ’ αυτή την τραγωδία «αποδιοπομπαίοι τράγοι» είναι οι εργαζόμενοι, από μηχανής Θεός είναι οι επενδυτές και  όλοι μαζί πρωταγωνιστές σε μια τραγωδία της Ελλάδας του 21ου αιώνα.

 Να θυμίσουμε πάλι σε όλους, ότι από τους έξι κύκλους της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ο ένας μόνο έχει κλείσει. Εμείς θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε και να συμμετέχουμε στις εξελίξεις που προβλέπουμε ότι θα είναι καθοριστικές. Άλλωστε, ότι έχει γίνει μέχρι σήμερα, το έχουμε γράψει σε προηγούμενες ανακοινώσεις μας. Να αναφέρουμε ακόμα ότι πλησιάζει η ώρα των Κυπριακών Αερογραμμών και έτσι θα ολοκληρωθεί ο άξονας Κωνσταντινούπολη, Αθήνα, Λευκωσία, Κάιρο από την S.A.

Η  Ο.Σ.Π.Α θα συνεχίσει να αντιστέκεται σ’ αυτό το έγκλημα ,όσο και αν κάποιοι από αυτούς που το προκάλεσαν, προσπαθούν να μας εξαφανίσουν από τον συνδικαλιστικό χάρτη, νομίζοντας ότι έτσι θα ξεχαστεί.

Να θυμούνται ότι είμαστε πρωταγωνιστές στην τραγωδία και δεν θα ξεχάσουμε…


Ο ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ Ο.Σ.Π.Α

ΚΛΕΑΝΘΗΣ  ΤΡΑΤΡΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
Η απάτη του ΑΙΩΝΑ!

No comments:

Post a Comment

wibiya widget