MALAYSIA AIRLINES
Τι έγινε τα τελευταία 54 λεπτά της μοιραίας πτήσης αποκαλύπτει η βρετανική εφημερίδα Telegraph, η οποία επιχειρεί να απαντήσει στο πλέον σημαντικό ερώτημα: ποιος είχε, τελικά, τον έλεγχο του Boeing 777, όταν αυτό χάθηκε από τα ραντάρ.
Η βρετανική εφημερίδα που δημοσιεύει τους διαλόγους που αναπτύχθηκαν ανάμεσα στους πιλότους και τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας πριν η πτήση 370 της Malaysia Airlines «εξαφανιστεί», φέρνει στο φως -μέσα από αυτούς- δύο σημαντικά στοιχεία.
Αν και οι συνομιλίες μοιάζουν με διαλόγους ρουτίνας, δύο είναι εκείνα τα σημεία που κεντρίζουν το ενδιαφέρον και χρήζουν έρευνας. Βάσει των διαλόγων που δημοσιεύει, πρώτον οι πιλότοι φαίνεται να είχαν ασυνήθιστα συχνή επικοινωνία με τον πύργο ελέγχου στην Κουάλα Λουμπούρ -και μάλιστα, για ζητήματα ρουτίνας- και δεύτερον, η απώλεια επικοινωνίας και η απότομη δυτική στροφή έγινε ακριβώς τη στιγμή που ο έλεγχος εναέριας κυκλοφορίας περνούσε από την Κουάλα Λουμπούρ στην Χο Τσι Μιν.
Πρώην πιλότος της British Airways, λέει ότι και τα δύο αυτά στοιχεία είναι ανησυχητικά. Συγκεκριμένα, στις 01.07 το μήνυμα που εστάλη από τον θάλαμο διακυβέρνησης ανέφερε ότι το αεροπλάνο πετούσε στα 35.000 πόδια, μία πληροφορία, όμως, η οποία είχε μεταδοθεί ξανά πριν από έξι λεπτά! Το γεγονός ότι πιλότοι δεν συνηθίζουν να αναφέρουν τόσο συχνά το υψόμετρο στο οποίο πετάνε, εγείρει υποψίες ως προς το ποιος πιλόταρε το μοιραίο αεροσκάφος εκείνη την στιγμή.
Παράλληλα, η απώλεια επικοινωνίας και η απότομη δυτική στροφή έγινε ακριβώς τη στιγμή που άλλαζε ο εναέριος χώρος και το αεροσκάφος περνούσε από την Μαλαισία στο Βιετνάμ. Επίσης, μόλις λίγα λεπτά μετά το τελευταίο μήνυμα ο αναμεταδότης απενεργοποιήθηκε.
«Αν ήμουν έτοιμος να κλέψω το αεροπλάνο, αυτό θα έκανα», λέει στην Telegraph βετεράνος πιλότος.
«Μπορεί να υπάρξει ένα κομμάτι νεκρού εναέριου χώρου μεταξύ των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας... Ήταν το μοναδικό σημείο κατά τη διάρκεια της πτήσης που ίσως το αεροσκάφος να μην μπορούσε να εντοπιστεί από εδάφους», προσθέτει.
Η βρετανική εφημερίδα που δημοσιεύει τους διαλόγους που αναπτύχθηκαν ανάμεσα στους πιλότους και τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας πριν η πτήση 370 της Malaysia Airlines «εξαφανιστεί», φέρνει στο φως -μέσα από αυτούς- δύο σημαντικά στοιχεία.
Αν και οι συνομιλίες μοιάζουν με διαλόγους ρουτίνας, δύο είναι εκείνα τα σημεία που κεντρίζουν το ενδιαφέρον και χρήζουν έρευνας. Βάσει των διαλόγων που δημοσιεύει, πρώτον οι πιλότοι φαίνεται να είχαν ασυνήθιστα συχνή επικοινωνία με τον πύργο ελέγχου στην Κουάλα Λουμπούρ -και μάλιστα, για ζητήματα ρουτίνας- και δεύτερον, η απώλεια επικοινωνίας και η απότομη δυτική στροφή έγινε ακριβώς τη στιγμή που ο έλεγχος εναέριας κυκλοφορίας περνούσε από την Κουάλα Λουμπούρ στην Χο Τσι Μιν.
Πρώην πιλότος της British Airways, λέει ότι και τα δύο αυτά στοιχεία είναι ανησυχητικά. Συγκεκριμένα, στις 01.07 το μήνυμα που εστάλη από τον θάλαμο διακυβέρνησης ανέφερε ότι το αεροπλάνο πετούσε στα 35.000 πόδια, μία πληροφορία, όμως, η οποία είχε μεταδοθεί ξανά πριν από έξι λεπτά! Το γεγονός ότι πιλότοι δεν συνηθίζουν να αναφέρουν τόσο συχνά το υψόμετρο στο οποίο πετάνε, εγείρει υποψίες ως προς το ποιος πιλόταρε το μοιραίο αεροσκάφος εκείνη την στιγμή.
Παράλληλα, η απώλεια επικοινωνίας και η απότομη δυτική στροφή έγινε ακριβώς τη στιγμή που άλλαζε ο εναέριος χώρος και το αεροσκάφος περνούσε από την Μαλαισία στο Βιετνάμ. Επίσης, μόλις λίγα λεπτά μετά το τελευταίο μήνυμα ο αναμεταδότης απενεργοποιήθηκε.
«Αν ήμουν έτοιμος να κλέψω το αεροπλάνο, αυτό θα έκανα», λέει στην Telegraph βετεράνος πιλότος.
«Μπορεί να υπάρξει ένα κομμάτι νεκρού εναέριου χώρου μεταξύ των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας... Ήταν το μοναδικό σημείο κατά τη διάρκεια της πτήσης που ίσως το αεροσκάφος να μην μπορούσε να εντοπιστεί από εδάφους», προσθέτει.
Πηγή: Daily Telegraph
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Τα... ρέστα από το Twitter ζητά η Τουρκία για την απαγόρευση 21/3
- Ποιος είχε τον έλεγχο του Μπόινγκ λίγο πριν εξαφανιστεί 22/3
- Ρομπάι: Σχέδιο δράσης για τη μείωση της ενεργειακής της εξάρτησης θα καταρτίσει η ΕΕ 21/3
- Ο Πάπας ζήτησε από τους μαφιόζους να... μετανοήσουν 21/3
- Σύμβουλος ΟΗΕ: Απρατχάιντ η πολιτική του Ισραήλ στην Παλαιστίνη21/3
- Υπόνοιες για το ποιος είχε τον έλεγχο του Boeing από την Telegraph 21/3
- Φόβος για δημιουργία «βρώμικης βόμβας» από τρομοκράτες 21/3
- Ο Πούτιν επικύρωσε την προσάρτηση της Κριμαίας στη Ρωσία 21/3
- O Ερντογάν «φίμωσε» το Twitter στην Τουρκία 21/3
- Γερμανία: Επικρίσεις κατά Ερντογάν για την απαγόρευση του Τwitter στην Τουρκία 21/3
No comments:
Post a Comment