Friday, March 14, 2014

ΤΡΑΓΟΥΔΩ. -Ο Δημήτρης Κοντογιάννης τραγουδά Στελλάρα και Φώτη Πίκουλα

Photo: Νέα Κυκλοφορία: Φώτης Πίκουλας "Το Παρελθόν Μου Μια Φωτιά"
http://www.fmrecords.net/fm/store_pages/album_pageGR.php?product_ID=17003158
https://www.youtube.com/watch?v=kBJKg_oRPdI
https://itunes.apple.com/gr/album/to-parelthon-mou-mia-fotia/id797691672

Ο Φώτης Πίκουλας γεννήθηκε στο Πανόραμα Φεναιού Κορινθίας στις 25 Νοεμβρίου 1948.
Από νεαρή ηλικία έμεινε ορφανός από μητέρα και έτσι άρχισε η μεγάλη περιπέτεια της ζωής του!
Τη μισή μέρα στο σχολείο και την άλλη μισή δουλειά... Έπειτα ολοκλήρωσε τη στρατιωτική του θητεία, παντρεύτηκε και πήρε τη μεγάλη απόφαση να φύγει μετανάστης για την μακρινή Αυστραλία.
Έκει τα πρώτα χρόνια ήταν δύσκολα, αλλά καταφερε να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες της ζωής κάνοντας πολλές και διάφορες δουλειές για 40 και πλέον χρόνια...
Από το 1978 ως το 1990 κάνει Ελληνικό μουσικό πρόγραμμα στο ραδιόφωνο της Αυστραλίας και παράλληλα γράφει πολλά σατηρικά ποιήματα.
Κάποια στιγμη και με τη προτροπή του μέντορα και φίλου του, παλιού καλλιτέχνη στα ποντιακά τραγούδια, Βλαδίμηρου Χαραλαμπίδη, ξεκινά να γράφει στίχους για τραγούδια.
Τα τραγούδια αυτά μελοποίησε καταπληκτικά ο καλός του φίλος και μεγάλος συνθέτης Χρήστος Γιαννοπουλος και ηχογραφήθηκαν με την συμμετοχή σπουδαίων φωνών του ελληνικού λαικού τραγουδιού, όπως ο Γιώργος Γερολυμάτος, η Ελένη Φιλίνη, ο Μιχάλης Βιολάρης, ο Θανάσης Κομνηνός, ο Δημήτρης Κοντογιάννης, ο Αλέξης Χατζής, η Ντίνα Παπαϊωάννου, η Τάκης Λιβανός, η Ράνια Τέκου, ο Σταύρος Αβράμογλου, ο Νίκος Μπλιός και ο Κώστας Θωμόπουλος.
Τα τραγούδια αυτά απότελουν τη πρώτη του δισκογραφική δουλειά που κυκλοφορεί από την FM Records και φέρει τον τίτλο «Το Παρελθόν Μου Μια Φωτιά». 

Στίχοι: Φώτης Πίκουλας 
Μουσική: Χρηστος Γιαννοπουλος

Tracklisting:
1) Εγώ Δεν Αγαπώ - Γιώργος Γερολυμάτος
2) Χρυσαφένιο Μου Φεγγάρι – Θανάσης Κομνηνός
3) Ο Αργιλές – Δημήτρης Κοντογιάννης
4) Η Κυρία Αφροδίτη – Αλέξης Χατζής
5) Μαριώ – Χρήστος Γιαννόπουλος
6) Κρίμα Τα Όνειρα – Ελένη Φιλίνη
7) Όσο Μου Λείπεις – Ντίνα Παπαϊωάννου
8) Σβήσε Νοτιά Τα Χνάρια Μου – Τάκης Λιβανός
9) Την Αγάπη Μου Ζητώ – Ράνια Τέκου
10) Σαν Τη Γοργόνα – Μιχάλης Βιολάρης
11) Το Παρελθόν Μου Μια Φωτιά – Θανάσης Κομνηνός
12) Μια Αγάπη Δεν Ξεχνιέται – Ελένη Φιλίνη
13) Η Αγάπη Μου Για Σένα – Σταύρος Αβράμογλου
14) Γιατί Παλιόπαιδο Με Λες – Νίκος Μπλιός
15) Γύρνα Πίσω – Κώστας Θωμόπουλος

ΤΡΑΓΟΥΔΩ. -Ο Δημήτρης Κοντογιάννης τραγουδά Στελλάρα 

Efhmeris Antipodwn Efhmeris Antipodwn
Στα σκοτεινά του "Πούλιτζερ" ο Δημήτρης Κοντογιάννης  έδειξε για μια ακόμα φορά το καταπληκτικό μέταλλο της φωνής του που tον έχει κάνει περιζήτητο,εντός και εκτός Ελλάδας.Ήταν τη βραδιά που ο Φωτης Πίκουλας της Mελβούρνης παρουσίαζε το νέο CD με τα γραμμένα στην ξενητιά τραγούδια του  και τίτλο: ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΟΥ ΜΙΑ ΦΩΤΙΑ. Στο  CD αυτό ένα απο τα τραγούδια ερμηνεύει και ο Δημητρης Κοντογιάννης σε μουσική Δ.Γιαννόπουλου.

ΑΚΟΥΣΤΕ και τον ΑΡΓΙΛΕ σε στίχους ΦΩΤΗ ΠΙΚΟΥΛΑ

No comments:

Post a Comment

wibiya widget