Thursday, February 20, 2014

Αποκριές ... Της Κλεονίκης Καλαμαρά..

Αυτό γράφτηκε όταν ήμουν 12 χρονων
και το είπε ο αδελφός μου σε γιορτή του σχολειου 
στη πρώτη δημοτικού που ήταν ντυμένος Ιππότης. 
Θυμάμαι που οι δάσκαλοί του δεν το πιστευαν οτι το 
είχε γράψει ένα τοσο μικρο παιδι  ! ΕΓΩ  δηλ  χαχχα 
Πάντως καταχειροκροτήθηκε !!!  Λεω καμιά φορά κρίμα
που δεν εκμεταλευτηκα αυτο το προσόν τοσα χρόνια ...
Σήμερα ποιος ξερει πόσα έργα θα ειχα να παρουσιάσω !!!
Τωρα εδω και 3 χρόνια γράφω αολά στχάκια   ;)  Τι να κανουμε !!!
Ασε που θα ημουν επώνυμη και με μια σειρα δισκογραφίες 
στις καλες εποχες χαχχαχαα  Φιλια !!
Να λεμε και μερικα να γελαμε  !!!  :) :)

ΑΠΟΚΡΙΕΣ 

Μασκαράς είμαι ντυμένος
και πηγαίνω στο σχολειό
να γιορτάσουμε όλοι τώρα
τον τρελό τρελό χορό.

Μπαλαρίνες στρατιωτάκια 
ειν'απόψε τα παιδιά
και χαρούμενα γιορτάζουν 
την τρελή αποκριά

Και σε λίγο θα το δείτε 
θα ανάψει η γιορτή
χαρτοπόλεμο κορδέλες 
θα γεμίσει η αυλή.

Κι όπως είμαι γω ντυμένος
σιγανά θα σας το πώ
μια υπόκλιση θα κάνω 
στη μικρούλα τη Γωγώ.

© Copyright  :  ΚΛΕΟΝΙΚΗ  Καλαμαρά
Αυτό γράφτηκε όταν ήμουν 12 χρονων
και το είπε ο αδελφός μου σε γιορτή του σχολειου
στη πρώτη δημοτικού που ήταν ντυμένος Ιππότης.
Θυμάμαι που οι δάσκαλοί του δεν το πιστευαν οτι το
είχε γράψει ένα τοσο μικρο παιδι ! ΕΓΩ δηλ χαχχα 
Πάντως καταχειροκροτήθηκε !!! Λεω καμιά φορά κρίμα
που δεν εκμεταλευτηκα αυτο το προσόν τοσα χρόνια ...
Σήμερα ποιος ξερει πόσα έργα θα ειχα να παρουσιάσω !!!
Τωρα εδω και 3 χρόνια γράφω απλά στιχάκια  Τι να κανουμε !!!
Ασε που θα ημουν επώνυμη και με μια σειρα δισκογραφίες
στις καλες εποχες χαχχαχαα Φιλια !!
Να λεμε και μερικα να γελαμε !!!
ΑΠΟΚΡΙΕΣ 

Μασκαράς είμαι ντυμένος
και πηγαίνω στο σχολειό
να γιορτάσουμε όλοι τώρα
τον τρελό τρελό χορό.

                                                                    Μπαλαρίνες στρατιωτάκια

                                                                    ειν'απόψε τα παιδιά
                                                                    και χαρούμενα γιορτάζουν
                                                                    την τρελή αποκριά

                                                                Και σε λίγο θα το δείτε

                                                                θα ανάψει η γιορτή
                                                               χαρτοπόλεμο κορδέλες
                                                                θα γεμίσει η αυλή.

                                                                   Κι όπως είμαι γω ντυμένος

                                                                    σιγανά θα σας το πώ
                                                                    μια υπόκλιση θα κάνω
                                                                    στη μικρούλα τη Γωγώ.

                              © Copyright : ΚΛΕΟΝΙΚΗ Καλαμαρά

No comments:

Post a Comment

wibiya widget