Οι περικοπές ανακοινώθηκαν μαζί με μια υποκείμενη ζημία προ φόρων του Α $ 252m για τους έξι μήνες έως το τέλος του Δεκεμβρίου.
Η αεροπορική εταιρεία, η οποία σχεδιάζει επίσης να μειώσει το στόλο της κατά περισσότερο από 50 αεροσκάφη, είπε ότι αντιμετωπίζει σκληρό ανταγωνισμό τόσο στις διεθνείς όσο και εγχώριες δραστηριότητες.
Σε δήλωσή του , ο διευθύνων σύμβουλος της Qantas Alan Joyce είπε ότι η αεροπορική εταιρεία αντιμετωπίζει "μερικές από τις πιο δύσκολες συνθήκες ..που. έχει δει ποτέ» και ότι έπρεπε να λάβει μέτρα «πρωτοφανή σε έκταση και βάθος» για να αντιμετωπίσουν τις αλλαγές στην αυστραλιανή αεροπορική βιομηχανία.
Μειονέκτημα
Qantas έχει προσπαθήσει να πείσει την κυβέρνηση της Αυστραλίας που αξίζει οικονομική στήριξη, και ότι πρέπει να είναι χαλαροί κανόνες που περιορίζουν την ξένη ιδιοκτησία της αεροπορικής εταιρείας στο 49% για την ενθάρρυνση των επενδύσεων στο εξωτερικό.
Ισχυρίζεται ότι είναι σε μειονεκτική θέση, διότι η εγχώρια αντίπαλο Virgin Australia είναι σε μεγάλο βαθμό ανήκει σε τρία κυβέρνηση που υποστηρίζεται από φορείς - Air New Zealand, η Etihad και η Singapore Airlines.
«Η αυστραλιανή εγχώρια αγορά έχει διαστρεβλωθεί από την τρέχουσα αυστραλιανή αεροπορική πολιτική," είπε ο κ. Joyce.
"Qantas έχει αναλάβει το μεγαλύτερο ποτέ μετασχηματισμό της κατά τα τελευταία τέσσερα χρόνια, μείωση του κόστους ανά μονάδα συγκρίσιμες κατά 19%, αλλά αυτό δεν είναι αρκετό για τις συνθήκες που αντιμετωπίζουμε τώρα."
Η αεροπορική εταιρεία προειδοποίησε το Δεκέμβριο ότι οι απώλειες κατά το πρώτο εξάμηνο θα μπορούσε να φθάσει A $ 270m, επικαλούμενος "τεράστιες προκλήσεις" από το κόστος των καυσίμων ρεκόρ, ένα ισχυρό δολάριο Αυστραλίας και έντονο ανταγωνισμό.
Δεν έχει πολύ καιρό μετά την προειδοποίηση κερδών, δύο τους οίκους αξιολόγησης - Moody και Standard & Poors - υποβάθμισε την πιστοληπτική αξιολόγηση της εταιρείας πιστωτικών χαμηλότερη του επενδυτικού βαθμού.
No comments:
Post a Comment