Sunday, February 2, 2014

3/2/14.Στα πεταχτά. Η Μελβούρνη λυώνει στους 37c και η Ελλάδα πάγωνει.κι ο Φωτης στο ΠΟΥΛΙΤΖΕΡ

Πάει κι ο Φλεβάρης: καμια 20αριά μέρες έμειναν. Κολυμπήστε οι εν Μελβούρνη ντυθείτε καλά στην Ελλάδα .η γρίππη στελνει πολλούς στο κρεβάτι..
Τι άλλο να σας πούμε;

 Σήμερα είναι η ημέρα του Φωτη στην Αθήνα όπου παρουσιάζει το νέο του CD  που μάλλον ο τίτλος του με το σημερινό καιρό του Μπέντιγκο ταιριάζει..
Καλοτάξιδος φίλε μου..
 Ας ρίξουμε μια ματιά τί μας λέει ο ίδιος
Fotis Pikoulas
ΣΗΜΕΡΑ (3/2/14) ΛΟΙΠΟΝ Η ΜΕΓΑΛΗ ΗΜΕΡΑ ,ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΣΤΟ PULITZER ΣΤΙΣ 9 ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΙΝΤΙ .....ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΟΥ ΜΙΑ ΦΩΤΙΑ.
                                                            Fotis Pikoulas
 
Ο Nikos Blios' Γράφει 
ΣΗΜΕΡΑ  3 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ CD 'TO ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΟΥ ΜΙΑ ΦΩΤΙΑ'...ΟΠΟΥ ΕΧΩ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΝΑ ΕΡΜΗΝΕΥΩ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΣΕ ΣΤΟΙΧΟΥΣ ΤΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥ ΦΩΤΗ ΠΙΚΟΥΛΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟΥΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ ΛΑΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ 
ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ..ΤΟ EVENT ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΣΤΙΣ 10ΜΜ ..ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΟΤΟ 
ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ..ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΒΡΑΔΥΑΣ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΥΣΙΚΟΙ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ
 CHRISTINE ΘΑ ΣΑΣ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ ΜΕ ΟΔΗΓΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ..ΔΙΑΘΕΣΗ..ΠΕΡΙΜΕΝΩ
 ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΞΕΧΑΣΤΗ ΒΡΑΔΥΑ ΣΤΟ ΠΟΥΛΙΤΖΕΡ 
ΒΕΝΤΗΡΗ 3 ΧΙΛΤΟΝ

Photo: ΑΥΡΙΟ 3 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ CD 'TO ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΟΥ ΜΙΑ ΦΩΤΙΑ'...ΟΠΟΥ ΕΧΩ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΝΑ ΕΡΜΗΝΕΥΩ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΣΕ ΣΤΟΙΧΟΥΣ ΤΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥ ΦΩΤΗ ΠΙΚΟΥΛΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟΥΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ ΛΑΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ..ΤΟ EVENT ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΣΤΙΣ 10ΜΜ ..ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΟΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ..ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΒΡΑΔΥΑΣ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΥΣΙΚΟΙ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ CHRISTINE ΘΑ ΣΑΣ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ ΜΕ ΟΔΗΓΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ..ΔΙΑΘΕΣΗ..ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΞΕΧΑΣΤΗ ΒΡΑΔΥΑ ΣΤΟ ΠΟΥΛΙΤΖΕΡ ΒΕΝΤΗΡΗ 3 ΧΙΛΤΟΝ

Και μαζί με το τραγουδάκι που ακολουθεί σας πληροφορούμε οτι Η ΕΦΗΜΕΡΙΣ θα είναι εκει απόψε και καλούμε όλους σας και  ιδιαίτερα τους εξ Αυστραλίας   ...Αθηναίους.
Ο Φωτης  και η ΕΦΗΜΕΡΙΣ σας κερνάει το πρώτο ποτό ..
Τα υπόλοιπα τα λέμε εκει..




 

No comments:

Post a Comment

wibiya widget