Monday, July 17, 2017

ΕΣΠΑΣΑΝ ΣΤΟ ΞΥΛΟ ΕΛΛΗΝΟΑΥΣΤΡΑΛΟ ΤΟΥΡΙΣΤΑ ΠΟΥ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.. ΒΙΝΤΕΟ


Σα να μη μας έφτανε το θλιβερό επεισόδιο της Ζακύνθου όπου Αμερικανός τουρίστας βρήκε τραγικό θάνατο απο μπράβους ...
 Ελληνοαυστραλός τουρίστας κατήγγειλε  χθες 16.7.17, ότιέπεσε θύμα ξυλοδαρμού από κουκουλοφόρους, μετά την έξοδο του από κατάστημα στην οδό Ερμού.
Με αίματα στο πρόσωπο και στο σώμα ζητά τη βοήθεια της αστυνομίας, καταγγέλλοντας πως του επιτέθηκε ομάδα κουκουλοφόρων, επειδή μπήκε σε κατάστημα και ψώνισε.
Όπως λέει στις κάμερες «περπατούσα με την οικογένειά μου, πέρασαν από κοντά μου και με χτύπησαν με γροθιές, χωρίς λόγο. Δεν τους είπα τίποτα, δεν τους ήξερα. Μου είπαν μην ψωνίζετε».
Το πραγματικά απίστευτο περιστατικό συνέβη μετά το τέλος της πορείας συνδικαλιστών και εργαζομένων κατά της κυριακάτικης λειτουργίας των καταστημάτων, μπροστά στα μάτια της συζύγου, της μικρής του κόρης και της πεθεράς του.
«Απλώς περπατούσαμε και οι τέσσερις σαν να μην συμβαίνει τίποτα, όταν ξαφνικά γύρισαν και χτύπησαν τον σύζυγό μου. Παντού αίμα, η κόρη μου έκλαιγε, λιποθύμησε, προσπάθησα να τον τραβήξω μακριά, αλλά δεν τους ενδιέφερε, έσπρωξαν τη μητέρα μου, εμένα, το παιδί. Σοβαρά τώρα; Τι ζώα είναι αυτά; Δεν μπορεί να συνέβη αυτό… Δεν γίνεται να συμβαίνουν αυτά», δηλώνει η σύζυγος του θύματος.
«Είμαστε τουρίστες, επιστρέφουμε αύριο στην Αυστραλία. Ήρθαμε εδώ, ξοδέψαμε τα χρήματά μας για την οικονομία σας. Και να μας χτυπήσουν; Δεν θα έρθω ποτέ ξανά, αυτό είναι σίγουρο», τονίζει.

Αξίζει να αναφερθεί ότι κατόπιν πιέσεων της εκκλησίας και των εργατοπατέρων τα καταστήματα της Κυριακής ανοίγουν απο τις 11πμ. έως στις 15 μμ ..


Και στην.. έκδοση Χατζηνικολάου



Η ΚΥΡΙΑΚΗ αμαρτωλοί..
είν του παπά η ΑΡΠΑΧΤΗ..



No comments:

Post a Comment

wibiya widget