Friday, July 7, 2017

Επίκαιρο. .Δείτε τι τραβούν και οι Κρητικοί με μηχανάκι


Σημερα (Πέμπτη) το πρωί πήγα να πάρω το μηχανάκι μου να κάνω τις δουλειές μου στο κέντρο του Ηρακλείου.
Με το που κατεβαίνω στο παρκινγκ είδα ένα περιπολικό να σταματά και να μου αφαιρεί τις πινακίδες.Τρέχω και τους λέω τι συμβαίνει και μου εξηγούν ότι υπάρχει παράβαση και ότι ένα άτομο οδηγούσε το μηχανάκι σε κατάσταση μέθης χωρίς δίπλωμα και χωρίς ασφάλεια.
Τους λέω “πότε έγινε ρε παιδιά αυτή η παράβαση”.Η απάντηση ήταν ότι πρέπει να πάω στο αστυνομικό τμήμα να μου πούν.
Χωρίς πινακίδες και χωρίς άδεια,αναγκάστηκα να πάρω ταξί να πάω.
Όταν μίλησα με τον υπεύθυνο μου είπε ότι η παράβαση έγινε τον Οκτώβριο του 2014 και ότι ο κατηγορόυμενος δεν παρευρέθηκε στο δικαστήριο που έγινε το Μάρτιο του 2017 .
Το θέμα είναι ότι το μηχανάκι αγοράστηκε τον Αύγουστο του 2016 απο μένα, απο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη του που δεν ήταν καν αυτός!
Είπα του αστυνομικού ότι έχει γίνει η μεταβίβαση και μου είπε οτι το ξέρει. Έίχε στείλει το χαρτί αλλα η εισαγγελία είπε να εκτελεστεί η εντολή έτσι και αλλιώς.
Τον ρώτησα τι μπορώ να κάνω και μου είπε “τίποτα”.
Να περιμένω 3 μήνες ώστε να ξαναπάρω τις πινακίδες και την άδεια.
Είμαστε σοβαροί;
Αναγκάστηκα και πήγα στα δικαστήρια,βρηκα την εισαγγελέα και η απάντησή της ήταν να βρώ δικηγόρο.Της λέω πάμε καλά και ποιος θα τον πληρώσει,εγώ δεν έχω κάνει καν την παράβαση αυτή και ακόμα και σε δικηγόρο να πάω θα βγάλω άκρη;
Η απάντηση της κ.Εισαγγελέας ήταν “να ρωτήσετε τον δικηγόρο,δεν μπορώ εγώ να σας δίνω νομικές συμβουλές.” Ευτυχώς και δεν της είπα αυτά που μου κατέβηκαν στο μυαλό γιατί θα κατέληγα στα κρατητήρια………..
Μπήκα σε ένα φαύλο κύκλο και δεν λέει να ξεμπλέξω.
Τι είναι αυτό το χάλι πιά;
Χωρίς να έχω κάνει τίποτα να μένω χωρίς όχημα…….
Δεν υπάρχει λογική σε αυτό,οι ίδιοι οι αστυνομικοί μου το είπαν από το τμήμα αλλά μου είπαν ότι εκτελούν εντολές και είναι δεμένα τα χέρια τους.
Συγχαρητήρια στο ελληνικό κράτος!
Ο.Φ.
cretalive.gr

No comments:

Post a Comment

wibiya widget