Monday, March 9, 2015

Ρεπόρτερ του "Skysports" υποκλίνεται στους φίλους του ΠΑΟ




Δημοσιογράφος του «Skysports» που είναι παράλληλα και στενός φίλος του Λουκ Στιλ, βρέθηκε στην άδεια Λεωφόρο για να παρακολουθήσει το ντέρμπι του ΠΑΟ με τον ΠΑΟΚ και δήλωσε εντυπωσιασμένος για όσα είδε… εκτός γηπέδου.


Η παρουσία του Νταν Κιν συνέπεσε με το συλλαλητήριο που οργάνωσαν οι οπαδοί του Τριφυλλιού έξω από το γήπεδο, με τον ρεπόρτερ του βρετανικού σταθμού να χαρακτηρίζει ως εμπειρία ζωής τα όσα έζησε, λόγω της ατμόσφαιρας που δημιούργησαν περισσότεροι από 3.000 φίλοι της ομάδας.

«Για εμένα απόψε ήταν μοναδική εμπειρία. Στη ζωή μου έχω δει χιλιάδες παιχνίδια στην Αγγλία, δεν είχα ποτέ παρακολουθήσει αγώνα χωρίς φιλάθλους. Αυτό που βρήκα πιο εντυπωσιακό, ήταν ο αριθμός των οπαδών του Παναθηναϊκού έξω από το γήπεδο και η ατμόσφαιρα που δημιούργησαν ήταν ένα φαινόμενο», ανέφερε αρχικά ο Κιν.

Στη συνέχεια ρωτήθηκε για το αν θα έχει πολλά πράγματα να γράψει μόλις επιστρέψει στην πατρίδα του: «Ναι είναι φανταστικό και έχω πολλά να γράψω όταν γυρίσω στην Αγγλία. Από την πλευρά μου, όμως, νομίζω πως είναι ντροπή να γίνονται τέτοια πράγματα και δεν υπάρχει η δυνατότητα να βρίσκονται οι οπαδοί στο γήπεδο. Όμως, πραγματικά ήταν κάτι ξεχωριστό το γεγονός ότι εγώ ήμουν στην άλλη πλευρά του γηπέδου, στα δημοσιογραφικά και άκουγα τις ιαχές των οπαδών απέναντι. Ήταν κάτι φοβερό, κάτι πρωτόγνωρο κι όταν γυρίσω στην Αγγλία θα έχω να πω μόνο θετικά πράγματα να πω στους συναδέλφους μου».

Φυσικά οι άδειες εξέδρες του έκαναν μεγάλη εντύπωση, λέγοντας: «Πιστεύω πως η απαγόρευση φιλάθλων από τα γήπεδα, θα πρέπει να είναι η τελευταία, η έσχατη λύση. Θα πρέπει να το κάνεις αυτό όταν δεν υπάρχει πια άλλη λύση. Κατά τη γνώμη μου θα πρέπει η ΕΠΟ, η κυβέρνηση και οι ομάδες να καθίσουν στο ίδιο τραπέζι και να βρουν συνολικές λύσεις απέναντι στο πρόβλημα. Νομίζω πως η κατάσταση δυστυχώς αυτή τη στιγμή δεν είναι σωστή. Φίλαθλοι και οικογένειες θέλουν να είναι στα γήπεδα, θέλουν να είναι ασφαλείς στο γήπεδο. Αυτό επιθυμεί το 90% των ανθρώπων, υπάρχει κι ένα 10% που δεν το θέλει αυτό και φοβάμαι πως αυτό το 10% τώρα νικάει».

Πηγή: soccerplus.gr/SKAI.gr  09/03/2015 - 12:37

1 comment:

  1. Να ανοίξουν τις πόρτες του γηπέδου στους φιλάθλους που αγαπούν το ποδόσφαιρο και την ομάδα τους, αλλα να αφήσουν απ´ έξω όσους επιδίδονται σε χουλιγκανισμό και το ξεφτθλισμα του αθλήματος, της ομάδας τους και των γνησιων οπαδών και φιλάθλων.

    ReplyDelete

wibiya widget