Άγριος καβγάς και πάλι μεταξύ του παρουσιαστή της πρωινής εκπομπής του ΑΝΤ1, Γιώργου Παπαδάκη και του βουλευτή της ΝΔ, Άδωνι Γεωργιάδη. Ο παρουσιαστής κατηγόρησε τον κ. Γεωργιάδη, ότι κατευθύνει τη συζήτηση εκεί όπου θέλει κι ο βουλευτής έξαλλος, του είπε ότι "θέλει να γλείφει τον Τσίπρα".
© Σοφία Κατσαρέλη Διαβάστε τον διάλογο μεταξύ των δύο:
Παπαδάκης: "Την συζήτηση θα την κατευθύνω εγώ. Εκνευρίζουμε τον κόσμο εθνική ημέρα, δεν είναι δυνατόν να συνεχιστεί η κουβέντα με αυτόν τον τρόπο. Τα θέματα θα μπαίνουν από την εκπομπή, εάν κάποιος διαφωνεί με το περιεχόμενο της εκπομπής μπορεί να αποχωρήσει. Αλλά δεν μπορεί ο καθένας να έρχεται εδώ με βάση αυτά που έχει δώσει στο Twitter ή στον προηγούμενο ραδιοφωνικό σταθμό, θέλοντας να τα αναπαράγει κι εδώ", είπε ο παρουσιαστής προκαλώντας την αντίδραση του βουλευτή της ΝΔ και πρώην υπουργού Υγείας.
Γεωργιάδης: "Για μένα το λέτε αυτό;"
Παπαδάκης: "Θέλετε σώνει και καλά, να μιλήσουμε για τον Παρασκευόπουλο".
Γεωργιάδης: "Δεν μπορώ εγώ να σχολιάσω το ταξίδι Τσίπρα ότι είπε ψέματα ο Πρωθυπουργός; Θα μου το απαγορέψετε; Μου το απαγορεύετε; Γεια σας! Τι είστε εσείς; Να γλύφεις τον Τσίπρα θέλεις; Αυτό μου λες τώρα;"
Παπαδάκης: "Μην σηκωθώ όρθιος ε; Μην σηκωθώ όρθιος! Πάρτο πίσω! Κατάλαβες τι σου είπα; Ότι την θεματολογία την καθορίζω εγώ!".
Γεωργιάδης: "Έχουμε δημοκρατία και θα λέω ο,τι θέλω. Θα κάτσω κάτω και εσύ θα το πάρεις πίσω αυτό που είπες".
Παπαδάκης: "Ο τελευταίος που θα με κρίνει ως δημοσιογράφο είσαι εσύ. Ο υβριστής του σημερινού προέδρου της δημοκρατίας με τον χειρότερο τρόπο και ο μεγαλύτερος κωλοτούμπας της πολιτικής, δεν μπορεί να μιλά για δημοσιογράφο που δεν μπορεί να πιάσει στο στόμα του".