Sunday, October 22, 2017

Το νέο μήνυμα της αδελφής της Δώρας Ζέμπερη πρίν λίγο «Θα σε σφάξω» – ΦΩΤΟ


Ανατριχίλα προκαλεί το νέο μήνυμα της αδελφής της αδικοχαμένης Δώρας για την δολοφονία της αδελφής της. Η μικρότερη αδελφή της επέλεξε να κάνει ένα συγκλονιστικό post για την δολοφονία της Δώρας Ζέμπερη την ώρα που ο πατέρας τους έδινε κατάθεση.
Η Κωνσταντίνα «ανεβάζει» συνέχεια μηνύματα για την δολοφονία της Δώρας Ζέμπερη. Δεν μπορεί να πιστέψει το τραγικό τέλος στης αδελφής της. Η αδελφή της Δώρας Ζέμπερη, έγραψε στο facebook, την ώρα που ο πατέρας της έδινε κατάθεση: «Φονιααα σε περιμενωωω θα σε ΣΦΑΞΩ κ το ορκίζομαι στον άγγελο μου… ΑΔΕΛΦΗ μου, αίμα μου… Θα ΔΙΚΑΙΩΘΕΙΣ».

Φονιααα σε περιμενωωω θα σε ΣΦΑΞΩ κ το ορκιζομαι στον αγγελο μου......ΑΔΕΛΦΗ μου αιμα μου.....θα ΔΙΚΑΙΩΘΕΙΣ

Η κατάθεση του πατέρα της

Πέντε ώρες διήρκεσε η κατάθεση του πατέρα της στη ΓΑΔΑ. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Κώστας Ζέμπερης δεν πρόσφερε πολλά νέα στοιχεία. Οι περισσότερες πληροφορίες ήταν ήδη γνωστές στις αρχές.
Στις περισσότερες ερωτήσεις απάντησε με λακωνικό τρόπο. Επιβεβαίωσε ότι πέρασε από το Β’ Νεκροταφείο περίπου την ώρα που έγινε η δολοφονία και περιέγραψε τα χαρακτηριστικά του άνδρα που πήρε κούρσα από το σημείο, εκείνο το απόγευμα.
Ο πατέρας της Δώρας Ζέμπερης αποχώρησε από την πίσω πόρτα της ΓΑΔΑ και όχι από την μπροστά που ήταν οι δημοσιογράφοι.
Μία κίνηση που προκαλεί ερωτήματα καθώς τις προηγούμενες μέρες ο Κώστας Ζέμπερης ήταν ιδιαίτερα ομιλητικός στα ΜΜΕ.

No comments:

Post a Comment

wibiya widget