Tuesday, October 10, 2017

Η Βάσω Καλαμάρα αποκαλύπτει τους άρπαγες τς ιστορίας μας και προσκαλεί την ομογένεια σε εγρήγορση


ΤΟ ΑΛΟΓΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΧΗ
Του Αστεριου Τσίντσιφου
Δεν ξέρω αν πρέπει να είμαι ευχαριστημένος ή οργισμένος. Σκεφτικός είμαι σίγουρα. Τα πρώτα αποτελέσματα των αναρτήσεών μου, άρχισαν να φαίνονται. Όχι από εκεί που επιθυμούσα, αλλά από κερδοσκοπικούς οίκους δημοπρασιών. Το αγαλματίδιο χωρίς πόδια, με την τρύπα στη ράχη που απέδειξα στο βιβλίο μου γιατί είναι ο Βουκεφάλας, δημοπρατείται στην Αμερική με τη σωστή περιγραφή. Οι Ιταλοί που έχουν το μεγάλο άγαλμα στη Ρώμη, αν και τους ενημέρωσα αναλυτικά, κάνουν την «πάπια». Πιθανόν αναλογίζονται τις συνέπειες της παραδοχής!!! Κι αν το ζητήσει πίσω η Αμφίπολι; Οι περισπούδαστοι εντός των συνόρων, φοβούνται μη δώσουν τα εύσημα, σε κάποιον που δεν είναι δικός τους!!! Έτσι όλοι στρουθοκαμηλίζουν και οι δημοπρασίες κάνουν τη δουλειά τους. Τουλάχιστον το μικρό αγαλματίδιο, ανήκει στο μουσείο της Αμφίπολης. Όχι ότι το μεγάλο δεν ανήκει, αλλά που να το αποσπάσεις από τα αρπακτικά.
Κάνω έκλυση στους Ομογενείς που με διαβάζουν, να αγοράσουν το αγαλματίδιο. Την Πέμπτη 12/10 κλείνει η δημοπρασία.

https://www.liveauctioneers.com/…/56440018_important-hellen…
Μου αρέσει!
Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Σχολιάστε
Κοινοποιήστε
Σχόλια
Vasso Kalamaras


Γἐνοιτο  Αστἐριε......  Μακἀρι......ξὐπνα   ψυχἠ  των  ΠΡΟΓΟΝΩΝ  ΜΑΣ.....ΚΑΝΕ  ΤΟ  ΘΑΥΜΑ  ΣΟΥ......

No comments:

Post a Comment

wibiya widget