Monday, October 2, 2017

Καταλανή καταγγέλλει: «Αστυνομικοί μου έσπασαν τα δάχτυλα ένα ένα και μου έπιασαν το στήθος» -[βίντεο]

«Η αστυνομία με έσυρε έξω από ένα εκλογικό τμήμα στη Βαρκελώνη, μου έσπασε τα δάχτυλα ένα προς ένα και μου επιτέθηκαν σεξουαλικά ενώ γελούσαν»: Αυτή είναι η σοκαριστική μαρτυρία μιας γυναίκας από την Καταλονία που θέλησε χθες να ψηφίσει υπέρ της ανεξαρτησίας.
Η Μάρτα Τορεσίλας φαίνεται σε βίντεο να απομακρύνεται με τη βία από ένα σχολείο στην περιοχή  Eixample της Βαρκελώνης, χθες την ώρα που η Καταλονία ψήφιζε για την ανεξαρτησία της.
Το βίντεο, που καταγράφηκε στο σχολείο Paul Claris, την δείχνει να προσπαθεί να περάσει ανάμεσα από τους αστυνομικούς με τους τελευταίους να την εμποδίζουν και να την ρίχνουν κάτω. Το φόρεμά της μάλιστα έφτασε στους μηρούς, την ώρα που την έσερναν προς την έξοδο. Αργότερα, η ίδια, ισχυρίστηκε πως οι αξιωματικοί άγγιξαν τα στήθη της και έσπασαν τα δάχτυλά της «σκόπιμα, ένα προς ένα».
Η Τορεσίλας περιέγραψε τα βασανιστήρια που πέρασε σε ένα βίντεο στο Whatsapp με αποστολέα μία φίλη με το όνομα Λάουρα και κυκλοφόρησε στον ισπανικό Τύπο μετά το περιστατικό. ΣΕ αυτό το βίντεο επέμενε πως «υπερασπιζόταν ηλικιωμένους ανθρώπους».
«Αυτό έκανα μόνο, υπερασπιζόμουν τους ηλικιωμένους επειδή χτυπούσα παιδιά και μεγάλους σε ηλικία. Με πήραν και με πέταξαν κάτω από τις σκάλες και έριξαν πράγματα επάνω μου. Μου έσπασαν τα δάχτυλα, σκοπίμως, ένα προς ένα. Στα μισά της σκάλας, με τα ρούχα μου να έχουν ανέβει επάνω, μου άγγιξαν το στήθος ενώ γελούσαν και με χτυπούσαν. Πες τους Λάουρα, πες τους τι έκαναν. Θέλω να το μάθουν όλοι. Έσπασαν τα δάχτυλα του ενός χεριού μου ένα-ένα σκόπιμα. Αυτό είναι πολύ καλό».
Τα τοπικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν πως έλαβε ιατρική βοήθεια από τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης που βρίσκονταν στο σημείο και πως αρνήθηκε να πάει στο νοσοκομείο προκειμένου να μπορέσει να ψηφίσει.

No comments:

Post a Comment

wibiya widget